hei hei !!!

jeg har nok brukt dette forumet i lang tid,egentilg mest for og få litt sympati fra min samboer....(han må lese hvordan jeg har det,for og kunne forstå).

jeg er ho kjønn, 40år, mann, 2barn og en valp. Bor i nordland.

fikk diagnose lavt stoffskifte for drøyt 5 år siden, men etter mange div uheldige omstendigerheter som sykdommen fører med seg -- innleggelse her og der--- diagnose sosial angst var frem til feb 06 -- ingen leger tenkte på stoffskifte før jeg var så langt nede at jeg ble innlagt på sykehuset i bodø. og nå holder legen min der på og finne ut av ting, som at angst diagnosen bare er tull og at jeg mest sansynlig har hatt stoffskifte fra den første fødselen, men problemet er at hun ikke kan noe om stofskiftet.. føler at jeg bare blir sendt hit og dit i di forskjellige avdelingene... hun er mest opptatt av hvorfor jeg har diarre når jeg har lavt stoffskifte????

jaja, ellers er jeg 3dg pr uke i jobb, er egentlig ufør men pga det sosiale må jeg ut av huset noen dager. er så heldig at jeg har arb.giver som ikke "blander" seg i hvor mange dager eller timer jeg er der. FLOTT HVA??? mitt elste barn er 15 år har adhd, min yngste er 7 og skal på utredning for adhd/add... når mitt sinne og ustabile humør er på topp (som det er for tiden) ja, da har vi ett kjempe stort problem her i huset..

går på 125 mikrogr lavaxin men syns jeg like godt kunne vært foruten...
sånn det var litt om meg i korte/lange trekk

hilsen marimat