Hei og takker så mye for bra svar blir så glad og ja det varmer alle de svarene jeg får

Jeg vet ikke om jeg får i meg nok men spiser ivertfall det jeg skal som Psykologen sier.

Det som sliter mest på meg tror jeg er tvangstreningen :,( 3 ganger i uke og de dagene det er trening er det og slite seg ut til jeg ikke orker mer og nesten sku hatt en ukes fri assa sliter meg ut og det er ikke godt. Jeg har prøvd trene mindre og det gikk bra en stund men nu er det for mye igjen :,( Jeg hater Trening den er ikke min beste venn den sliter meg mest ut :,( Det er ikke gøy.

Jeg håper jeg får det bedre etterhvert jeg vet jeg har gått litt ned nå og Anorexian har bestemt en del. Og at den bestemmer er ikke godt for meg. For jeg vil være sterk og kjempe mot den.

Så er det også stoffskifte som bekymrer meg det er det som gjør at jeg overtrener jeg er redd for at jeg blir så stor om jeg roer ned jeg er redd denne sykdommen også og føler meg ikke trygg og det er ikke godt :,(

Gode klemmer til alle dere flotte fine mennesker her inne setter stooooooor pris på dere alle Glad i dere jeg