Hei jeg er så sliten høres ut som den klage kjerringa :,(

Jeg vil ofte da jeg er på tur bare legge meg i grøfta gråte jeg orker ikke mer og alt er galt uff

Idag la jeg meg på gulvet er 0 energi der. Jeg vil liksom fordufte ikke være mer på denne jord da viss jeg må ha sånne dager som dette

Skulle gå opp trappene også føler meg som en 90 år gammel dame som må holde seg på gelenderet og gå sakte oppover trappa og jeg er 28 år og skal da ikke gå som en gammel dame :,(

Gruer meg imårra da skal jeg til Psykologen men så skal også hun Psykiatriske sykepleiern være der, jeg trodde jeg slapp henne nå da jeg sa ifra men som Psykologen sa jeg må si ifra hvordan jeg vil ha det og jeg vil ikke ha hjelp fra Kommunen ikke noe imot damen men bare jeg orker ikke sånn hjelp nå uff

Blir sliten farte hit og ditt og mer stressa inni meg mer uro mer angst eller hva jeg skal kalle det.

Klarer ikke smile heller tenk at det skal være tungt og smile. Snart orker jeg ikke taste på dataen mye jeg gir opp snart :,(

Er ikke for og klage dette assa jeg blir bare oppgitt :,( Vil ha tebake energien min og føle meg normal

KLEMZ