Hei Thomas,

Jeg kan ikke bidra med så mye når det gjelder lavt stoffskifte, men jeg har også vært gjennom en lang periode med mye plagsomme symptomer. Kanskje jeg kan gi deg et lite tips...

Da jeg fikk diagnosen sist desember noterte jeg ned blodprøveresultatene, medisindose og form. Den dagen jeg begynte å notere satte jeg formen til 2 på en skala fra 0 til 9 (er litt usikker på topptallet). Jeg bestemte at 0 var sengeliggende hele dagen uten krefter til noe. Dette har jeg gjort hver dag (laget et skjema på Excel) og hver måned regner jeg ut gjennomsnittet. Dette har gjort at jeg jeg faktisk kan se at det har gått framover. Jeg har fremdeles tunge dager, men jeg kan se på notatene mine at det går sakte men sikkert framover.

Gjennomsnittet for
desember var 2,7.
januar......var 4,0
februar.....var 5,0
mars........var 5,1
april.........var 5,0
mai..........var 6,6
juni..........var 6,3
juli...........var 6,9
august......fram til nå er snittet på 7,5 og jeg holder fingrene krysset

Hvis jeg ikke hadde dette "beviset" , så tror jeg ikke at jeg ville klart å se hvor stor framgangen egentlig har vært. Vi glemmer så lett ut hvordan ting egentlig var.

Veldig mange opplever gode resultater når de får rett medisin og rett dose. I utgangspunktet er det ingenting som sier at dette ikke skulle gjelde deg også. Hvis du mot formodning opplever problemer, så vil du få god hjelp av "veteranene" her.

Stå på - lysere tider i sikte.