Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
08-07-06, 14:24 #1
JEG BLIR TERRORISERT AV EN BILLE!!
Det er helt sant altså. Jeg er livredd biller nemlig av en eller annen tåpelig grunn. De som ikke har det sånn vil sikkert le seg nesten ihjel. Det lyder jo tåpelig men det er sant.
Sånn ser den ut: Svart med orgnasje flekker på vingene. Den flyr mot lyset og er aktiv om natten og den lager summelyder som et innsekt.
De andre nettene har det vært sånn at jeg har visst hvor den har vært og kunne stenge døren igjen. I natt viste jeg ikke det. Det ble så ille at jeg måtte ringe en venninne. Jeg sa at det var like ille for meg som om det skulle kommet en katt inn til henne. Venninnen min er nemlig redd katter. Hun er et klokt menneske , så hun lo ikke, men valgte og komme til meg for å gå på billejakt. Vi fant ikke uvesnet, men la oss til å sove. vi håper at jeg har drept billen med insektsspray. Jeg håper virkerlig at den ikke dukker opp i natt. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har en så god venninne.
I natt håper jeg at billen forsvinner. At den er dø. Egentlig hadde jeg tenkt at den kunne få leve. Prøvde å sette lys i fellesgangen og lokke den ut dit. Men nei. Jeg fikk ikke tatt den med kost og brett heller. Den sammarbeidet ikke så da så.
Krysser fingrene for en billefri natt. Jeg er utslitt av for lite søvn.
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Jeg blir små-engstelig når jeg leser her inne på forumet
Av Linn i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 4Siste melding: 20-11-06, 00:26 -
gammel bruker blir som ny
Av hanne i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 18-09-06, 23:06 -
Jeg blir gal!!!!!!
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 14-06-06, 13:43


Svar med sitat
Bokmerker