Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
05-07-06, 10:35 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jul 2006
- Meldinger
- 6
Det må jo være lavt stoffskifte?
Jeg har i flere år mistenkt at jeg har lavt stoffskifte. Både moren min og farmoren min har lavt stoffskifte.
Legen tok en prøve av meg angående dette for 2 år siden, men han fant ingenting "stort" (useriøs lege).
Jeg skal til legen i neste uke. Mye fordi jeg sliter med å gå ned i vekt, emn også fordi jeg svetter utrolig mye (på grensen til sykt).
Jeg har også alle symptomer vist nedenfor.
håravfall (drar av meg masse hår hele tiden, samboern min har reagert på store dotter i dusjen).
tretthet (sover mye).
tiltaksløshet (ORKER INGENTING).
energimangel (kan sove i 14 timer pr døgn).
treg tankegang, såkalt ”brain fog” (flere har reagert på at jeg er litt treig i nøtta, klarer noen ganger ikke å prate ordentlig.).
heshet, dypere stemme
glemsomhet (glemmer ting jeg skulle si, midt i historier.).
depresjon (bruker cipralex, er mye deprimert).
forstoppelse (dette har jeg OFTE).
anemi
binyreproblemer
væskeansamlinger (ødem) (har fått vanndrivende av legen pga dette, sokkemerker, hovne fingre og tær. ofte øyne).
menstruasjonsforstyrrelser (har store PMSplager)
muskel- og leddsmerter
overfølsomhet for kulde (fryser HELE TIDEN. frøys senest i går kveld.).
struma
hjerte- og karsykdommer
infertilitet
nedsatt sexdrift (sex frister meg ikke og jeg er 23 år og "sunn og frisk")
sprø negler
pistrete hår (ja).
lav kroppstemperatur (ja).
Jeg leser at dette er vanskelig å finen ut av. Kanskje det er derfor legen min ikke fant ut av noe.
Nå vil jeg testes igjen, men håper at noen her som eventuelt har eller har greie på dette syns det hørrs ut som jeg har det?
Jeg er så sliten og så lei nå. orker ingenting. er trist og lei. blir feitere og feitere.
jeg er ikke frisk. noe er det. virker som om legene ikke ar dette alvorlig.
Jeg leste på en side om stoffskifte at lemus over lengre tid kan forekomme hvis man har lavt stoffskifte. jeg har nemlig hatt lemus på øyet i 2 mnd.
har det også ofte i leggen. noen ganger kramper i kjeven.
jeg skal ta stoffskifte prøve i neste uke. hva skjer hvis legen ikke finner noe? kan jeg begynne på medisiner for det? det MÃ… jo være noe. jeg har alle symptomer og jeg er dårlig.
[/b]For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Fortvilet....kan det være lavt stoffskifte?
Av Sofie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 11Siste melding: 02-01-08, 18:09 -
Lavt stoffskifte
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 30-04-07, 09:35 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker