Hadde en hyggelig legetime i dag... det er ikke til å tro

He he he Ja sånn kan det også gå. Hadde en avslappet laaaang og hyggelig legetime. Hvor jeg fikk snakket om litt kost/trening/fysioterapi/Litothyronin og ikke minst antidepressiva.

Gav legen min artikler om Hypotyreose og T3. Han var positiv og ville lese gjennom dem og så skal vi vurdere det neste time. Fikk lagt frem mine tanker om temaet og fikk full konsentrasjon.. Flirte og sa at det virket bra på deppa stoffskiftepasienter ;) Og at det ville jeg gjerne prøve, men ikke antdepressiva. Han sa at han ikke trodde jeg var klinisk depressiv!! Men at jeg jo gikk gjennnom en hard periode og at jeg viste tegn til depresjon sist time (Ikke i dag, for jeg er glad som laksen!) Han skjønte det sist, tror jeg, at det er hypotyreosen som spiller meg et puss når jeg blir lav. Da griner jeg og er helt ute.

Det er en fysioterapaut som driver med pilates som han anbefalte. Jeg bør prøve det om det ikke koster blod. Ville vært deilig å få brukt kroppen ordentilg igjen. Og jeg må jo til en fysioterapaut allikevel..

Og så snakket vi om ernæringfysiolog. For jeg tenkte at det kanskje kan hjelpe meg på vei. Han var ikke sikker på om jeg tengte/kunne få henvisning så det må jeg sjekke opp. Får nok snakke med trygdekontoret. Vi snakket også en del om vitaminer og B12 sprøyter. Jeg ligger ca på 300 og det er på midten (ca), så jeg trenger ikke noe av det nå. Tar B-kompleks..

Vi snakket lenge om søvn. For jeg sover så urolig og har fått en del komentarer på at jeg snorker. Og jeg har aldri snorket før! Var det stilleste mennesket å sove med de noen gang hadde vært borti før hypoen :( Ja ja. Vi må nok sjekke det ut. Søvn apnè osv..