Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
22-06-06, 23:24 #11
Forsøkte å ringe legesenteret i dag for å få svar på prøvene jeg tok for litt over ei uke siden.
Det var vanskelig å få over tlf, legen har visst tatt mange flere enn jeg spurte om. Hun begynte å ramse opp, men måtte avbryte pga andre ting hun måtte ta seg av. Ville heller sende meg en utskrift, sa hun. Så da får jeg vente på det.
Men det var et par prøvesvar hun nevnte som jeg tenkte jeg kunne høre deres synspunkter på.
B12 307 (110 - 500)
Urinsyre 298 (155 - 350)
Blodprosent 12,6 (11,7 - 15,3)
De andre forstår jeg ikke så mye av, kommer tilbake til alle når jeg får utskriften. Men ang de over. Har jo sluttet å spise kjøtt, samt at vi hypo'er visstnok har problemer med B12'en. Men er ikke denne bra da? (Eter egg så det tyter ut av ørene snart.) Urinsyre kan jo gi smerter, og jeg sliter med mye smerter. Er denne litt høy? Blodprosenten er vel OK? Denne verdien kan vel ikke være grunn til at jeg er så utmattet?
Takker ydmykt for svar
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Dosering
Av Cina i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 06-03-07, 19:48 -
T3 og dosering av den
Av irene i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 26-06-06, 23:30 -
nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 31-05-06, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker