Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
14-06-06, 22:39 #15
Re: yvette ;)
Det er ikke meningen å virke blærete eller bedrevitende, men brød, pasta og ris er rik på karbohydrater. Karbohydrater gir energi. Det *er* energi - som er lett tilgjengelig. Det er derfor idrettsutøvere spiser brød, pasta, ris etc i dagene før konkurranser. Det er derfor syklister spiser bananer under sykkelritt - fordi bananer er lettspiste og har en høy andel karbohydrater.
Opprinnelig skrevet av stina21
Skal man unngå karbohydrater, bør man spise kjøtt, fett og denslags. Men man blir neppe slankere av den grunn. Det eneste som synes sikkert, er at man ved karbohydratfattig kost får dårlig ånde. Jeg har blitt fortalt at den dårlige ånden skyldes ketose - at kroppen bryter ned proteiner og andre stoffer til karbohydrater.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
Lignende tråder
-
Er det noen som har prøvd rettslig søksmål mot helsevesnet pga for sen diagnosering?
Av maba i forumet FeildiagnoserSvar: 7Siste melding: 31-03-13, 19:12 -
Har noen prøvd selentilskudd sammen med for eksempel levaxin?
Av studentm i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 2Siste melding: 20-01-11, 15:26 -
Noen som har prøvd Fibromyol?
Av Damen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 10-12-09, 09:16 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59

Svar med sitat
Bokmerker