Det er som regel Aker sykehus som eksperter på stoffskifte, men jeg fikk vite fra en diabetessykepleier på sykehuset her at Haukeland regnes som best. Siden det er fritt sykehusvalg og legen har begynt å true meg med radioaktivitet så er det best å være forberedt. Noen som vet noe?