Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
08-06-06, 11:55 #29
Jeg tror, de fleste leger ikke skriver ut Levaxin, uten at de kan støtte seg på blodprøver. Jeg hadde alle tegn på stoffskifte problemer, men ingen ting ble gjort før det var et utslag. Han sjekket TSH og T4 flere ganger, men ingen ting annet. Det tror jeg er normal praksis! Denne legen var ung og hadde nok lært alt det "nye" om stoffskifte problematikken. Men det hjalp meg lite ;)
Det er ikke farlig å få Levaxin uten blodprøvene utenfor referanse området. Det er blitt gjort forskning på det om jeg ikke husker feil. Før trodde man at man kunne ødelegge thyreoidea kjertelen ved å tilføre hormoner, men det gjør det altså ikke. Den setter bare midlertidig ned fumksjonen. Den går tilbake til normalt etter tilskuddet fjernes. Man skal ta mindre Levaxin hvis man skal prøve det [som Nora skrev]. Og det går jo an å følge blodprøve resultater like godt på friske som på syke skulle jeg tro. Det gjelder bare å holde T3 innen for referanseområdet, for det er den som i så fall skader hjertet osv.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 23Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Er disse symptomene "normale"?
Av Node i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 23-11-07, 15:14 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09

Svar med sitat
Bokmerker