Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
05-06-06, 20:35 #10baremei Gjest
Joda, men fra at vi produserer ca 20% som friske, til å tilføre nesten 24% er et ganske stort sprang. Nok til solid overdose, det.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Da har jeg nok en teori, men en lege slår meg vel i hodet med kjevlet hvis jeg sier det høyt: Armour inneholder også T1 og T2, som iflg legestanden er like nyttige i kroppen som blindtarmen, man vet altså ikke hva de brukes til.Liothyronintillegget jeg prøvde hadde ingen virkning. Prøvde store doser som resulterte i målt fT3 på 20tallet uten at jeg merket annet enn litt varmeøkning en kort stund etter hver dose.
Men finnes det NOE annet i kroppen som er til overs eller "ikke i bruk, rester fra steinalderen"? Tru'kke det...
Og jeg mener også å ha lest at Armour endatil inneholder flere stoffer vi ikke helt har satt navn på, men der skal jeg være forsiktig med å påstå, husker ikke helt.
Hadde tyroxin vært tyroxin vært tyroxin hadde vi alle hatt det aldeles utmerket på Levaxin. Eller hva man nå kaller det rundtomkring.Da mener jeg at en relativt liten forskjell på noen % ikke skal ha dramatisk effekt - selv om vi nå snakker om to forskjellige T3. (syntet vs. natur) I følge legene er jo thyroxin=thyroxin - sådaså.
Det er nå et fakta da, at fT3 var rundt 10 og det var jo fT4 også !
Lignende tråder
-
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
THS, T4og T3 - hvad er normalt?
Av jojega i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 13-12-07, 15:17 -
Hva er normalt energinivå?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-06-06, 14:44

Svar med sitat
Bokmerker