Viser søkeresultater 1 til 10 av 99
Tråd: Vondt og skjelvinger
Threaded View
-
30-05-06, 19:40 #11
Glemte å ta med at jeg skjelver ofte etter en hard treningsøkt. Det hjelper hvis jeg spiser en banan helt på slutten av treningen - om det lar seg gjennomføre, eller under uttøying. Slik at jeg får i meg noe veldig raskt etter at treningen er ferdig. Og så er det viktig å drikke mye underveis!!
Jeg merker at jeg er mye mer følsom for blodsukkerfall nå etter at jeg begynte på Levaxin. Da skjelver jeg. Dette hendte aldri før Levaxinen kom inn i bildet. Så selv med ubehandlet hypothyreose i mange år så merket jeg aldri noe skjelving i det hele tatt. Mistenker Levaxinen altså, og at vi sikkert må på rett dose før skjelvingen gir seg?
Veldig kjedelig dette. I perioder greidde ikke jeg heller å skrive. Dette var verst helt i begynnelsen på Levaxin-behandlingen, men har også hatt det i den senere tid. Noen uker siden sist nå, og det tror jeg er fordi jeg har senket dosen i en periode. Vanskelig å få balanse her altså.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Skjelvinger
Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 50Siste melding: 07-03-08, 21:06 -
Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 25-03-07, 19:56 -
skjelvinger
Av pling i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-03-07, 23:15 -
Jeg har så vondt..
Av Leya i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 14-08-05, 22:31

Svar med sitat
Bokmerker