Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
02-05-06, 11:54 #1
Hvordan kan man gå ned i vekt litt noen kg?
Lurer på litt dumt spørsmål men men :,( Hvordan kan man g ned i vekt litt noen kg? Om jeg så lever sunt og trener hardt det vil ikke ned kansje noen gram så litt opp igjen :,( Jeg veide en stund 51,7 så 52 sist da jeg veide meg Lørdag. Da jeg var frisk var jeg tynn og veide ca 45 kg men så blei jeg jo syk da av Anorexia og gikk ned til 35 kg og så begynte jeg og spise igjen og det kom fort på vekta assa redd jeg for redd. For jeg trodde da at da jeg blei frisk ville jeg stoppet på ca 45 kg som før da jeg hadde bra forbrenning og alt var topp. Nu blir jeg deppa føler meg svær får ikke til og gå ned, jeg følte med jo bedre da jeg veide 45 kg selv om det er for tynt det og da jeg er 163 høy :,( Men hvorfor går det ikke ned kg hva er galt ? Er det stoffskifte som har gjordt at jeg veier det jeg veier hvorfor vil den ikke bli bedre eller forbrenningen da viss det er noe der som er galt :,( Hadde andre levd som meg ja tror ivertfall de ville ha gått ned minst 10 kg så lenge jeg har holdt på for og få det til , føler meg mislykka vil dø. Kanjse velge få Anorexia igjen men vil ikke ha Anorexia igjen det er ikke noe bedre liv der. Men må man sulte seg , må man trene til man dør? Eller hva er galt med meg vil det snu noen gang vil jeg få det bedre? Uff blir oppgitt :,( Vet at det hjelper ikke klage eller syte men da man heller vil snart dø enn og ha dette livet jeg lever nå. Det er ikke noe godt liv bare for og få lov gå ned litt , ødlegger mye for meg det der :,( Jeg tror ikke som noen sier at når forbrenningen blir normal vil du gå ned i vekt jeg tror jeg bare går opp og opp jeg snufs men da legger jeg meg ned for og dø. Da orker jeg ikke mer kamp viss ikke jeg kan vinne litt med min kamp for og bli kvitt noen få kg som er mitt mål jeg kommer ikke i mål blir så sinna på meg selv mer hat :,( Noen ganger blir jeg glad viss jeg ser det går litt ned men ikke da jeg ser det går noen gram opp igjen da føles det som jeg må jobber hardere være streng og fy det er ikke godt :,( Uff mye syt her sorry måtte ha det ned
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
hvordan kan jeg gå ned i vekt?? AAAGGGHHHHHH.....
Av heisann i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 19Siste melding: 04-10-07, 12:35 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker