Hei.Er en ung "pige" på 35 fra Hønefoss, m husbonde og 2 barn, 10 og 2 år.

Fikk høyt stoffskifte i -94 og fikk Propyltiourasil og Inderal for det. Er allergisk for jordebær så jeg kunne ikke bruke Neo-mercasol. Brukte medisiner frem til høsten -95 ble gravid og fikk datter sept-96. Ble da etter ca 6 uker lagt inn på sykehus med FT4 på 108 og var der til den hadde sunket til 55. Stoffskiftet stabiliserte seg rundt -98 så jeg sluttet med medisiner. (etter anbefaling fra legen, noe som er veldig rart ettersom jeg har fått radioaktivt jod...)

-99 ble jeg trøtt og sovnet på jobb, var da alene med datteren, og hadde 9 harde måneder før jeg var tilbake i jobb. Har vært i full jobb og vært i fin form frem til november-05, har selvmedisinert meg med å øke dosen på Levaxin uten att det har hjulpet. Så jeg gikk til legen i jan -06 og ble sykmeldt.

Etter å ha lest på dette forumet sa jeg til legen min i februar att jeg ville prøve Liothyroin og det har hjulpet. Har fått en del energi tilbake og har idag begynt på aktivt. Prøver å overtale legen til å gi meg Armour men det ser mørkt ut, men jeg gir meg ikke.

Skal også til mr Oftebro og se om det er noe hjelp å hente der, alt skal prøves!!!

Oftebro gir heller ikke ut Armour, men han har hvertfall finni ut at jeg mangler det meste av vitaminer, jern og mineraler, så nå tar jeg mengder med kosttilskudd.

Bruker 150mg m Levaxin pr dag og 40 mg m Liothyroin. Og er fortsatt sykmeldt.