Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
11-04-16, 15:09 #36
Sv: Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Kære Anisa :-)
Tankerne om at "give slip" gør ondt, men er ikke nye. Jeg overvejer meget, hvad der er hans tarv i det her. Jeg synes ikke situationen lige nu er optimal. Men jeg ved også, at jeg er en af de få kilder til normalitet i hans tilværelse. Respektfuld omgang mellem mennesker, sund fornuft etc. – jeg giver et frirum hvor man ikke behøver bekymre sig over en forælder der er ked af det og udadreagerende. Et frirum hvor han har lov at sige, gøre og føle som han gør, uden at blive bedømt. Det ønsker jeg ikke han mister. Jeg tænker, at jeg trods alt kan give ham de pusterum hos mig, hvor han kan lade op.
Jeg har tænkt, at en periode uden samvær med mig kunne give ham ro på. Jeg ved imidlertid af bitter erfaring at min ex ikke skruer ned for de hadefulde bemærkninger af dén grund. Tit har jeg i vores forhold måttet høre på bitre udgydelser om ekskærester – også dem, der har været "eks" i mere end 15 år. Så min søn ville stadig skulle høre på fortællingerne, men bare uden at være sammen med mig og opleve en anden side. Jeg frygter indoktrinering og at han tillægger sig samme bitre vaner, hvis det er dét der bliver normen. Så jeg kæmper videre. Har droslet ned på nogle ressourcekrævende, arbejdsmæssige opgaver, taget mig sammen omkring kosten og tilladt mig selv 8-9 timers søvn hver nat og diverse andre småting jeg håber kan hjælpe mig til at lade de negative og stressende ting fylde i hovedet. Øget Thyroid-S dosis og d-vitamin (som jeg plejer at have god effekt af humørmæssigt). Lange gåture istedet for træning, der som du skriver pt. giver forværret resultat af alt. Håber en positiv effekt kommer snigende med tiden.
Jeg har sat forhandlingerne om yderligere samvær på standby – ingen af os er pt. tjent med mere konflikt. Skal snart i retten, da eks'en har søgt fuld forældremyndighed – jeg mener ikke, at hun – udover konfliktniveauet – har noget at komme med. Iflg. Statsforvaltningen skal hun kunne bevise, at det hovedsageligt skyldes mig, for at have heldet med sig, så jeg håber de har ret; jeg har mange beviser på min samarbejdsvillighed samt hendes manglende ditto.Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Thyroidea-sykdom, graviditet og fødsel
Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 11-12-09, 12:55 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker