Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Tråd: Overdosert?
Threaded View
-
16-11-15, 07:32 #9
Sv: Overdosert?
Tak, nu gør jeg det... døgnurin, selvfølgelig. Problemet er bare, at jeg må trække tilbage forslag om urintesten af T4 og T3.
Urinanalyse af T4 og T3 udføres ikke (længere) i Norge, og heller ikke andre steder i Skandinavien. Det private laboratorium Scandlab udførte disse analyser i Sverige, men urinanalysen blev forbudt af svenske læger i samarbejde med den svenske Socialstyrelse. Det står en hel del om i tråden om Scandlab.
Fatter ikke at de har fjernet så nyttig en analyse... Enormt mange mennesker med for høje værdier af FT4 og FT3, men helt uden hyperthyreose, kunne slippe for at skulle reducere deres medicindose og blive hypothyroide igen, hvis man kunne måle tabet af T4 og T3 med urinen.
Måling af Total T4 og Total T3 kan også bruges, men i modsætning til urinanalysen med sine entydige resultater, totale blodanalyser af T4 og T3 kan tolkes på flere måder af læger, der er vant til at håndtere kun FT4 og TSH.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Overdosert..
Av Camillis i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 29-07-10, 17:53 -
Overdosert - Hva gjør jeg?
Av NoraH i forumet Lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 30-06-09, 19:51 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat

Bokmerker