Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
24-05-15, 19:26 #1
Bought - en film om sannheten bak Vaksiner, medisin-industrien og maten du spiser
Bought - The Truth Behind Vaccines, Big Pharma & Your Food http://www.boughtmovie.com/
Fram til 3. juni kan du se denne filmen gratis på internett - 1,5 time med intervju av både fagfolk og vanlige mennesker.
Som en av de sier: "La oss ikke kalle det pro- eller antivaksiner, men pro-bevis". Jeg har lest og sett på en del filmer om både vaksine-industrien og om GMO - siden denne filmen er SÅ bra og GRATIS velger jeg å poste denne først.
Håper så mange som mulig av dere setter dere ned i 1,5 time for å få med dere denne
De fleste land i Europa har påbudt merking av GMO - et par unntak er: Norge og Danmark
Min tanke for ikveld er: Hvordan kan man ta en informert beslutning om vaksine ditt eller datt når data som formidles til leger og pasienter er manipulert så ekstremt at det sorterer under forfalskning
Jeg tenker spesielt på influensa- og HPV-vaksine - men når de lyver om disse; hvordan kan jeg da stole på NOEN av vaksinene som kommer fra denne enormt profittable INDUSTRIEN
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
"Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din "
Av Tily i forumet Bøker om kostholdSvar: 1Siste melding: 23-12-13, 20:51 -
Ortopeder i lommen på industrien
Av Vigdis i forumet MedisinalindustriSvar: 1Siste melding: 18-11-11, 15:30 -
Vaksiner for alt mulig ?
Av Hansen i forumet MedisinalindustriSvar: 8Siste melding: 13-11-11, 15:24 -
Film om fibromyalgi
Av Vigdis i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 0Siste melding: 10-10-11, 16:33 -
ME-film på NRK
Av Vigdis i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 2Siste melding: 15-12-10, 07:31

Svar med sitat

Bokmerker