Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
22-03-15, 08:36 #28
Sv: Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Jeg er også fraskilt - det var så før jeg blev syg

Vi formåede at lave en aftale også om børnene. Vi havde en skilsmisseaftale med i statsforvaltningen (det var det den gang), som jeg havde udarbejdet. Men, det jeg vil sige, er, at min eksmand blev flere gang overrasket over, at jeg havde sat mig ind i tingene og var klar.
Jeg fik hjælp (det var så min mor
) til at blive klar over, hvad jeg ville og til en strategi, og så undersøgte jeg sagerne. Vi snakkede meget om, hvad der var vigtigt for ham, og på de områder fik han lige lidt mere end mig.
Med hensyn til børnene kontaktede jeg en psykolog og fik god hjælp til, hvad jeg kunne gøre.
Så gør endelig som Anisa skriver, få hjælp til strategien og bliv klar over, hvad du vil. Få en anden til at vurdere det med din søn.
Da jeg læste det med Thyroid-S, var min tanke, at det må ikke blive et issue, at du er på god medicin. Det kan nu lade sig gøre at få danske Thyreoid hos danske læger. Udleveringstilladelsen fra Sundhedsstyrelsen kommer på to dage. Så kan du altid vende tilbage til Thyriod-S efterfølgende. Lad det på ingen måde blive et kardinalpunkt.
Alt det bedste ønskes her fra.
Tina
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Thyroidea-sykdom, graviditet og fødsel
Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 11-12-09, 12:55 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker