Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
19-01-15, 18:41 #23
Sv: Re: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Sammenlignelige - min bare mås

I forhold til det omtalte studie i denne tråd, så ville jeg omregne mine egne jod-udskillelses-tal til mcg/l for at sammenligne med disse:
Og det blev til, at jeg i første prøve udskilte ca. 330 mcg/l jod, og i anden prøve udskilte jeg 144 mcg/l. Jeg var jodfastende i anden omgang.
I den mængde Thyreoid jeg tog på det tidspunkt var der nok ca. 75 mcg jod + min mad, svarer det nok til det jeg indtager. Det er godt nok ikke meget
Blot lidt regnerier
Tina
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

For umiddelbart var vores vurdering, at der er tale om et relativt måleresultat, men det giver på den anden side ikke mening, fordi så vil det være svært at sammenligne resultatet fra gang til gang.
Svar med sitat

Bokmerker