Tusen takk for svar begge to

Fikk svar på nye prøver i dag igjen. TSH på 22 og FRT4 på 11.

Legen ville ikke sette meg opp i dose, fordi man frykter at jeg skal bli for høy.

Har nå bestemt meg for å bytte fastlege. Svært få fastleger her i området som har ledige plasser, og de som har ledige plasser har dårlige tilbakemeldinger, dessverre. Men det er jo verdt et forsøk.

Legen mente at Frt4 vil øke når TSH synker mer.

SMGJ: TSH har sunket mye siden starten. Har gått ned fra over 500, men de siste månedene har det ikke sunket nevneverdig. Nei, har ikke tatt jod-prøver. Tusen takk for tipset. Skal be om å få det første time hos den nye legen.

Tinash: Takk; skal be om at de prøvene også blir tatt. Spurte om det sist, men hadde ingen gode argumenter for hvorfor. Jeg ante ikke hva jeg skulle svare, når legen spurte om hvorfor jeg ville ha de tatt. Hva skal jeg egentlig svare? Eneste jeg kom på, var at det hadde vært interessant å se hvordan det lå an

Dere som har vært hos privatlege? Er det noe poeng så lenge man ikke er stabil og ikke har vært nede i "normalverdier"? Jeg vurderer å oppsøke en av disse spesialistene, men har lest at de vanligvis først kommer inn når levaxinbehandling ikke fungerer. For meg har det jo forsåvidt fungert, bortsett fra at jeg ikke er i nærheten av normalverdier ennå.