Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
06-10-14, 21:58 #12
Sv: Overvejelser vedr skift fra T4+T3 til Thyreoid. Erfaring søges
Hej Lisbeth
Det er rigtig, rigtig vigtigt det du skriver til mig i dag. Hvis jeg tager selv så lidt som 2½ mcg syntetisk T3 får jeg hjertebanken. Derfor har jeg de sidste par måneder taget 1,25 mcg hver time 12 gange om dagen. Det er selvfølgelig uholdbart, så jeg skal finde en måde at trappe op på.
Paul Robinson, som har skrevet bogen: "Recovering with T3", gør meget ud af at fortælle, at T3 ikke virkede for ham, hvis de enkelte doser var for små. Men på grund af min hjertebanken, har jeg været lidt bange for at gå højre op. Du siger så, at naturligt thyroid opfører sig anderledes, at det optages på en anden måde. Det synes jeg selvfølgelig er spændende. Har du flere ord omkring netop de erfaringer. Det ville være fantastisk.
Tusind tak for din responsOvervejelser vedr skift fra T4+T3 til Thyreoid. Erfaring søges.
Lignende tråder
-
erfaring med skift fra Eltroxin til Thyroid.
Av Hanna i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 17-04-12, 09:38 -
Skift fra Euthyrox
Av hannemiriam i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 19-06-10, 22:48 -
Gode råd søges. Værre af Eltroxin og Levaxin?
Av paxx i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 02-01-10, 08:53

Svar med sitat

Bokmerker