Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
26-09-14, 21:04 #14
Sv: Hashimots, Menoragi og bruk av Provera
Hei

Takk for innspill. Jeg kan ikke så mye om dette ennå, men merke at det er mye kunnskap her inne, så jeg suge til meg alt jeg kan
Jeg ha alltid så lenge jeg kan huske ha væt lav på jern, sjøl om æ tar opptil 4 tbl daglig med Hemojern. Har alltid lagt rett under eller på nede ref.omr som vel er ca 10-12. I perioder har jeg vært nede i 7-8, men ha nå klart å få det opp i 19
Tar omega 3 i tillegg til jern/c-vit daglig uten at det ha hjulpet. Men nå når jeg har lagt om til helt glutenfritt så merker jeg at det gradvis har begynt å stige. Så du mener at hvis Ferritin blir høyere, så vil opptaket fra Erfa bli bedre??
Min fastlege e helt nyutdannet og har null peiling på Hashimotos, så henne diskutere jeg lite med. Prøve å ordne mest mulig selv, men ser jeg må få henne me på lag ifht å få tatt noen målinger innimellom.
Lignende tråder
-
Noen med erfaring ved bruk av T3?
Av LillePus i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 19-06-12, 12:03 -
Vi har bruk for deg!
Av Mod i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 3Siste melding: 08-06-12, 17:15 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45

Svar med sitat

Bokmerker