Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
26-09-14, 18:14 #10
Sv: Hashimots, Menoragi og bruk av Provera
Hei og takk for svar

Det e en stund siden jeg harr målt TSH, FT3 og FT4, fordi legen min ikje gidder at jeg skal måle det så ofte. Men skal se om jeg få henne til la meg ta ny prøve nå.
Når jeg tok Levaxin så huske jeg faktisk ikke dosen jeg tok på slutten, men det stemmer at jeg bare tar 30 mc annahver dag nå. I redsel for å få for mye. Nettopp på grunn av bivirkningene som e utmattelse og kraftløshet, samt av og til skjelvinger og hjertebank (de dagene er jeg ikke slapp). Jeg hater å ha det sånn, siden jeg liker/er avhengig av å trene og gå tur i fjellet daglig. Har hund og ho må jo ha turene sine, og det er veldig slitsom å gå tur når kroppen veier et tonn og beina knapt klarer å løfte sæ fra bakken. Jeg ha derfor tolka det som at det var pga for mye Erfa, og derfor trappet ned. Men siden jeg ved forrige måling fortsatt hadde anti-tpo på ca 350 så vil det kanskje si at jeg burdte øke dosen og ta den fast hver dag, uansett.
Jeg tar tbl om morgen på tom mage. Har hørt det et sted, at det var rett måte å ta den på. Skal forsøke å ta den på kveld istedenfor. NutriAdrenalExtra, hvor kjøper du det hen??
Lignende tråder
-
Noen med erfaring ved bruk av T3?
Av LillePus i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 19-06-12, 12:03 -
Vi har bruk for deg!
Av Mod i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 3Siste melding: 08-06-12, 17:15 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45

Svar med sitat

Bokmerker