Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
18-06-14, 11:29 #21
Sv: Ny her og nydiagnostisert med lavt stoffskifte
Tusen takk for omtanken, Tina

Jeg har av en eller annen grunn sluttet å få mail når noen har svart i denne tråden, så jeg har ikke vært inne her før i dag.
Var hos legen igjen i dag og ymtet frampå at det jeg gjerne ønsket å henvises videre også med tanke på at dette kanskje kunne gå ut over binyrene mine, men etter legens synspunkt var ikke det nødvendig, siden prøvene viste raskere bedring enn forventet. Som jeg skrev over, så har jeg også blitt satt ned i dosen, fra å ta 100mcg hver dag, til å ta 50 og 100 mcg Levaxin annenhver dag.
Lever og nyreprøvene var nå fine, mens Fritt T4 var 9 (8-21) og TSH 230 (0,5-3,6). Disse prøvene er tatt etter en uke med 100 mcg levaxin.
Jeg lurer på hva som egentlig er det viktigste resultatet. At Fritt T4 eller TSH er bra? Eller er begge like viktige? Eller er det sånn at TSH automatisk blir bedre når Fritt T4 stiger?
Jeg har forresten begynt å ta multivitamin nå etter å ha søkt litt rundt her. Kjøpte en grisedyr en på helsekosten, men har forstått det slik at dette er ganske viktig.
Jeg setter utrolig stor pris på omtanken her inne
og jeg lover å vise dette til mannen og også ta han med på neste legetime.
Klem
Lignende tråder
-
Nydiagnostisert, TSH på 74
Av Cookie i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 14-08-12, 20:47 -
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker