Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: NY bog: Få livet tilbage
Threaded View
-
03-06-14, 16:22 #10
Gammelt Nytt fra Frekke Fanters Frekke Forening:
Det er snart et år siden jeg skrev innlegget over - men Helle har åpenbart mistet interessen for og forklare oss hvorfor boka hennes er Godt Nytt
Jeg ønsker først og fremst og trekke ALLE "bra"-utsagn og gratulasjoner tilbake - og kan nå bare skamme meg over og ha kaste bort tid på henne.
Heldigvis har jeg ikke kastet bort tid på og lese boka hennes, slik som jeg gjorde med Bente Bakkes bok, da den kom ut
Og - tenke seg til - tror du ikke begge de ovennevntes bøker er og finne på NTF nettsiden.
Nei-serru; så og si ingen av de bøkene som listes opp av vårt forum finnes på NTFs litteratur-liste.
Boka til Hegge ligger der i PDF format.. men mtp hvor skam- og kunnskapsløse den foreninga er, så lurer jeg på om de har spurt om lov - denne gangen.
Ser for meg ut som de de har gjort det som de gjorde det på sin gamle site - og slik som Helle har gjort - dvs; de bare forsyner seg av det de gidder her inne eller på Anisas hjemmeside, og deretter så fortsetter de på sine krokete veier..
Joda - nederst på hver eneste side ligger Anisas signatur:
Læger er folk der giver medikamenter, som de ved lidt om, til at helbrede sygdomme, de ved mindre om, til mennesker, som de intet ved om. (Voltaire)
Vell? Hva syns dere om det, da
Sist endret av Kevlin; 03-06-14 kl 17:15
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Nielsigne tilbage, stresset men i live
Av Nielsigne i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 3Siste melding: 21-05-13, 11:39 -
Min rejse mod at få mit liv tilbage?!
Av Ceven i forumet DagbokerSvar: 0Siste melding: 31-03-11, 11:33 -
Tvunget tilbage på Levaxin?
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 0Siste melding: 02-11-09, 22:24 -
Velkommen tilbage Carro
Av Anisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 11-06-09, 12:41 -
Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage
Av Helle i forumet OperasjonssalenSvar: 1Siste melding: 07-04-09, 14:53

Svar med sitat

Bokmerker