Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
01-06-14, 20:28 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei

Takk for at du oppdaterer. Det er for meg mye hjelp da også jeg er kommet i den heldige situasjon at jeg kan trappe ned på cortef. Det er vel forskjell på kortison på 18.75 mg og samme mg på cortef?
Er nu spent på om DS er enig med meg i å prøve lido. Hvis han ikke har annet å tilby så mangler jeg den siste injeksjen i kroppen for å komme meg helt ut av sofaen.
Det har mye også med søvn mønster og stress å gjøre. Selv om jeg ikke har hatt en utrygg barndom. Så er jeg ikke i tvil, det er mye vi kan hjelpe oss selv med. Takk også for at du beskriver andre måter å nå en tilfriskning på.
Lykke til videre og skriv her inne det er så lærerikt for oss som "kommer etter".
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker