Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Hvordan er det hos DS?
Threaded View
-
20-05-14, 18:21 #5
Sv: Hvordan er det hos DS?
Jeg tenkte også at jeg kan skrive litt om mine erfaringer med DS. Han er en dyktig lege som kan mye, og kan være mye mer til hjelp enn en fastlege. Jeg ble mye bedre da jeg gikk der. Uansett hvor man går, så må man tenke gjennom hva man vil, hva man ikke ønsker å gå inn på etc. Jeg fulgte opplegget hans til punkt og prikke. Jeg tror nok at det i enkelte tilfeller er nødvendig med både tarmskylling og antibiotikakur for å få bukt med noen gjenstridige uhumskheter. I allefall forsvant min parasitt under behandlingen. Jeg tror at mange kan bli friske ved å gå til DS. Imidlertid kan han ikke alt. Min erfaring er kanskje at han tok færre prøver enn det som var nødvendig, for å få tilstrekkelige opplysninger til å finne korrekt behandlingsforløp. Han ville ikke belaste kundene med for store kostnader. Jeg kom til et punkt der han ikke hadde flere forslag. Jeg ble da henvist videre til Skogli på Funksjonellmedisinsk senter, og han har funnet mange ting å jobbe videre med. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, så hadde jeg nok gått rett til Skogli tror jeg. Men, jeg kan absolutt anbefale DS. Han er en utrolig hyggelig og flink lege.
Lignende tråder
-
Hvordan få andre til og forstå hvordan det er å ha lavt stoffskifte?
Av justme i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 2Siste melding: 21-03-13, 11:55 -
jobbe med hva og hvordan?
Av Pebles i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-02-10, 04:41 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
Hvordan kan man bli trygg på mat?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 68Siste melding: 07-12-06, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker