Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Tråd: Overdosert?
Threaded View
-
12-05-14, 15:24 #17
Sv: Overdosert?
Egentlig tror jeg legen tror det er farlig å være overdosert, så da tenker han vel at han istedet må skremme meg til å gå ned i dose ... Ganske absurd, for å sende meg til beintetthetsundersøkelse mener han jo er unødvendig.
Jeg har hatt samme fastlege i ti år, og er stort sett fornøyd med ham, så å bytte vil ikke gagne meg. Ellers er det mye vi kan akkedere om, så han skjønner ihvertfall at jeg ikke tar alt for god fisk, som da han mente at jeg burde ta statiner og jeg svarte at jeg først skulle lese boka til professor Uffe Ravnskov "Kolesterol - myter og realiteter" men da den engelske utgaven. Han mente at dr. Ravnskov er kontroversiell og det er jo sant nok, men han er ikke betalt av legemiddelindustrien for sin forskning. Fastlegen har aldri senere anbefalt meg å ta kolesterolsenkende medisin, og jeg måtte senere selv spørre om å ta blodprøve på kolesterolet, kun for å vite verdiene
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Overdosert..
Av Camillis i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 29-07-10, 17:53 -
Overdosert - Hva gjør jeg?
Av NoraH i forumet Lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 30-06-09, 19:51 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat

Bokmerker