Fra 1978 til 2007 døde jeg en langtrukken død, de 29 år jeg var en Eltroxin-patient. For hvert år jeg blev ældre, fordobledes farten hvormed min krop og min forstand forfaldt. Stille og roligt døde jeg socialt, min uddannelse blev mere og mere ubrugelig, min økonomi ramte bunden og min familie var ved at gå i opløsning... til det hele vendte i 2007, da jeg med de sidste rester af forstand og fornuft har fyret alle læger, skyllede Eltroxin i kloakken og begyndte behandle mig selv med Thyroid fra udlandet. Hvis nogen har forudsætninger for at kunne forstå de mennesker, der i dag frygter morgendagen uden deres Thyreoid-piller fra Glostrup - er jeg en af dem.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Spørgsmål er så... hvad skal mon denne "lille gruppe" gøre med deres liv fremover, hvis det lykkes Bonnema og kumpanerne fra Dansk Thyroidea Selskab, og deres medløbere i Thyreoidea Landsforeningen ("at tie er at samtykke") overtale Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse til at nedlægge forbud mod magistrel fremstilling af Thyreoid på Glostrup Apotek ?
Jeg vil aldrig kunne lære at forstå den sadisme forklædt som lægehjælp i dagens Danmark... som får en speciallæge som Bonnema til, forventningsfuldt at glæde sig til at syge mennesker bliver frataget deres livsvigtige behandling. En læge der glæder sig til andre menneskers fremtid fuld af lidelse... som han og hans lige er og forbliver ansvarlige for. Uden at det rører denne hvide mafia det mindste.

I dag har jeg truffet en beslutning... Hvis Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse virkelig gør alvor af truslen om at lægge hindringer i vejen for behandling med Thyreoid fra Glostrup, vil jeg indenfor en overskuelig fremtid begynde at oprette hade-hjemmesider mod syntetiske T4-lægemidler, på alle skandinaviske sprog og på engelsk. Via Search engine optimization (SEO) vil jeg sørge for, at hovedparten af alle skandinaviske søgninger på almen information om syntetiske T4-produkter vil føre til kritisk, veldokumenteret forbrugerinformation om syntetiske T4-produkter. På samme måde og ad de samme veje jeg før var med til at sprede ordet om Thyroid-lægemidler - vil jeg nu sprede sandheden om fake-T4.

Der foreligger mere end rigeligt indhold at fylde disse hjemmesider med - ikke mindst medicinsk forskning og andre solide, fagmedicinske omtaler af syntetiske T4-lægemidler, der dokumenterer, at virkningen af de syntetiske T4-lægemidler er voldsomt begrænset og skamløst overreklameret. Tillige med at forbløffende mange syge oplever ringe eller ingen virkning af den syntetiske behandling. Der er rigeligt at skrive om og der er rigeligt med forskning at citere...

Den skolemedicinske lægestand har længe haft monopol på at formidle sine egne versioner af "forbrugeroplysning" om syntetiske T4-produkter til lavt-stofskifte-patienter. Tiden er inde til at bryde dette monopol.