Hei, igjen. . Jeg er nok ikke den som er flinkest til å skrive. Men, ja jeg synes det går bra. Når det gjelder reduksjonen av stoffskiftemedisin, så går det ganske sakte. Jeg går for øyeblikket på 3 x 60 mg erfa thyroid, dvs at jeg har redusert en halv. Dette har gått fint. Nå fram til september, så skal jeg redusere en halv tablett til. Det er altså ingen raske reduksjoner. Det går ganske bra med de ortomolekylære tilskuddene, fant både C-vitamin og Cal Mag som jeg tålte. Jeg har tatt en ny avføringsprøve, og denne viste forholdsvis store forbedringer siden forrige gang. En betennelsesmarkør har gått betydelig ned (er høy hos personer med f.eks cøliaki), fordøyelsen virker visst bedre, var det enzymaktivitet eller absorpsjon tro? pH har blitt litt høyere, dvs mindre surt, noe som tyder på tilbakegang for sopp. Og for første gang har jeg fått påvist de gode melkesyrebakteriene. Men, det har dukket opp noen andre bakterier, som jeg må behandle for å komme i mål og få en sunn tarmflora. For øvrig går betennelsesmarkøren mikroCRP ned, og antiTPO rusler også nedover. Nå er antiTPO på 346. Ikke verst. Tidlere var det alltid over 1300 på Furst sine analyser. Legen er veldig fornøyd med fremgangen. Det er oppløftende å være hos denne legen, fordi han alltid har en plan og alltid har løsninger på nye problemstillinger. Han antydet også at når jeg får alt i balanse, så vil jeg også kunne gå helt ned til normaltvekt. Det hørtes forlokkende ut, selv om jeg ikke tror det før jeg får se det da..... Men, nå blir det vel en periode med energifall igjen, må ta en antibiotikakur og så litt mer reduksjon på medisin da. Så vi får se hvordan det går da.