Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
23-04-14, 20:22 #20
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Jeg er rimelig højt oppe i dosis (synes jeg selv) 150 mg på ikke arbejdsdage (3) og 180 mg på arbejdsdage (4). Langt mere end svarende til de ca. 90 mcg Euthyrox, jeg var på. Men min krop trængte, og det var også godt - det føltes sådan og tallene viser også, at jeg fortsat var på den sikre side.
Med ekstra C-vitamin og selen tror jeg at optagelsen blev bedre - håber.
Min puls var steget godt op til det samme som din og måske lidt mere (målt op til 72 tidlig morgen og 78 i opgående tilstand), og det skulle jeg vende mig til. Nu fik den bare et ekstra skub. Maven følger dog ikke efter, så det er hjertet, der er det følsomme.
Jeg har en anden ro i min krop - men jeg har dog stadig mine hedeture
De skifter karakter fra tid til anden. Måske en dag stilner de af 
Jeg har stadig din løsning i baghovedet, og jeg har en del Euthyrox på lager og tænker, at det kan også være en mulighed.
Det er dejligt, at du også har fundet en god måde at medicinere på - det er så skønt, når det lykkes.
Tina
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker