Viser søkeresultater 1 til 10 av 87
Threaded View
-
23-04-14, 14:15 #22
Sv: Tidligt diagnostiseret Hashimotos, symptomer af antistoffer
Så bra at du kjenner deg så bra!
30mg erfa/NDT tilsvarer <<potensielt>> 25µg t4. ... OM man er av de heldige som omdanner og tar opp t4 perfekt. Så jeg hadde nok forsøkt med "så liten doseendring som du klarer å knekke din tablettstørrelse" i om du vil endre. Og å gi hver doseendring minst 14 dager om du ikke har sikre og ubehagelige symptomer. Jeg hadde ikke endret på dosen utifra de prøvesvarene du har - KUN om jeg i tillegg hadde plagsomme symptomer. (Du er _sikker_ på at det ikke er "et hjerte som nå først banker som normalt igjen du kjenner?) Men jeg er i den situasjonen at jeg aldri har opplevd sikre høydosesymptomer ..., kun lett forhøyet puls på levaxin uten større ubehag ... Derimot har jeg mange og sikre lavdosesymptomer som jeg har prøvd (og de har jeg ikke noe ønske om å treffe igjen).
Jeg bruker nå 125mg erfa + 25µg levaxin to av tre dager. Det er levaxinen som forsvinner om jeg må redusere. Dette er for meg en symptomfri dose (unntatt den dagen jeg gikk 8 timer i skogen/halvannen mil i myr og fjell - da var jeg "avslått" om kvelden, men kom meg etter en god natts søvn igjen), men blodprøvene sier "høy" ft3, lav tsh
... Hvilepulsen er på 65-70... noe som virker å være min normal. Jeg har ennå ikke følt behov for "sommerdosering" - men jeg er nøye med å få i meg d-vitamin også via huden om vinteren (solarium og/eller legge noe av ferien til vinterhalvåret) og det tror jeg hjelper meg mye.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Hashimotos m/antistoffer - medisin mot grønn stær/glaukom
Av vita i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 14-06-11, 10:04 -
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53

Svar med sitat

Bokmerker