Jeg ble veldig syk for 10 år siden, jeg fikk kraftig angst som satte meg helt ut av arbeidslivet, jeg sov bare noen få timer i døgnet, jeg var fullstendig hyper men ting hopet seg opp i hodet på et vis. Jeg gikk uforklarlig ned 10 kg i vekt. Fikk mange fysiske plager, leddsmerter/ryggvondt ++
Jeg ble selvfølgelig diagnostisert med angst og thats it og behandling hos psykolog uten noen virkning.
Det gikk ca 5-6 år så begynte jeg å bli trøtt og vekta økte og smertene økte, jeg krøp omkring og måtte bruke krykker for å klare å gå. Jeg dro til legen å krevde å bli testet for lavt stoffskifte, det var en god ide sa han. Det var som forventet lavt, men det var det for 4 år siden også sa han...
Så krevde jeg etter et år med medisin å teste Anti TPO og det var over referansen ( Har ikke målingene foran meg nå)
Min teori er at mitt stoffskifte ble skyhøyt etter en kraftig influensa og/eller etter en kraftig hormon behandling (Da jeg lider av PCO)
Har prøvd å lese meg opp på forumet her angående Tras og anti tpo. Er det i dag så mange år etter noen vits i måle TRAS?
Kan min teori stemme med at mitt stoffskifte ble høyt før det begynte å bli lavt?
Vet jeg har fortalt min historie før, men føler jeg har så stort behov for å vite, komme til bunns i årsaken
Jeg må også legge til at jeg var så heldig å få prøve Erfa og det er jeg så ufattelig takknemlig for, tilstanden har bedret seg men veien er enda lang å gå før jeg blir mitt gamle jeg ( visst jeg noen ganger blir det)