Hei igjen. Blir litt flau her, for jeg oppretter den ene tråden etter den andre. Imidlertid er det SÅ mye jeg ikke vet enda, og slik jeg har skjønt vet ikke legene veldig mye heller, så da må jeg spørre her for å bli litt klokere. Etter hvert som jeg lærer så kanskje JEG kan bli en ressurs her inne?

Nuvel. Startet på 50 mikrogram Levaxin i dag. Jeg har lest at man skal vente minst 30 minutter før mat, og at man ikke skal ta den sammen med vitaminer som inneholder jern eller kalium - som kan tas minimum 2 timer etter inntak av Levaxin.

Jeg tar ingen vitamintilskudd som inneholder ovenstående, men tar B-vitamin, C-vitamin, Omega 3, folat og Albyl-E (til mitt antifosfolipid antistoff syndrom). Nå valgte jeg å ikke ta noe av dette inntil jeg har fått mer info, og drøyer til senere på dagen. Har også lest at blodfortynnende som marevan kan forringe effekten av Levaxin, men foreløpig tar jeg bare Albyl-E (kun Fragmin under svangerskap).

Min samboer ba meg imidlertid om å ta den obligatoriske morgenkaffen sammen med han, bare for å lese at man heller IKKE skal drikke kaffe sammen med disse medikamentene (da jeg var ferdig med kaffen)?

Hvordan skal jeg forholde meg til Levaxin, og hvordan ta medisinen riktig uten å blande inn forstyrrende elementer? Føler det dukker opp litt forskjellig "as I og", men jeg har tydeligvis en hel del å lære før jeg klarer å gjøre dette korrekt