Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
19-12-13, 09:15 #5
Sv: NY stoffskifteorganisasjon i Norge
Jeg synes det er flott at dere har startet en ny organisasjon. Det er virkelig behov for en sterk aktør ifm å få sykdommer i thyreoidea på dagsorden. Jeg håper dere får mange medlemmer og dermed nok midler til å jobbe ordentlig med dette. Jeg er også medlem av NTF og kommer til å fortsette med det enn så lenge. Jo flere som jobber med dette, jo bedre. NTF har virkelig fått et oppsving etter at de fikk ny leder i 2012. Likevel er dette en veldig tungrodd organisasjon, som dessverre ikke har vært spesielt flink til å modernisere seg og å formidle til medlemmene hva de faktisk jobber med. Dette er derfor mitt tips til dere i TN: informer medlemmene deres om hva dere gjør. Fortell om de møter dere har med politikere og hva som kommer ut av det osv. Skap litt entusiasme slik at vi ser nytten av å være medlem hos dere.
Og som en som har hatt kreft i skjoldbruskkjertelen, så håper jeg at dette også blir noe som jobbes aktivt med.
Slik jeg har forstått det så er dere registrert i Brønnøysundregisteret. Dere kan da også registrere dere i frivillighetsregisteret og bli mottaker av Grasrotandelen fra Norsk Tipping.
Jeg krysser fingrene for at dere får over 300 medlemmer innen fristen.
Lykke til.
Lignende tråder
-
Hydrocortison i norge
Av Nitelite i forumet HydrocortisonSvar: 13Siste melding: 08-03-11, 16:11 -
Behandling i Norge
Av tiwas i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 01-02-11, 16:28 -
Norge i top på verdensranglisten
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 14-10-09, 17:07 -
Velferds Norge?
Av pling i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 22-08-06, 20:41

Svar med sitat

Bokmerker