Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
16-12-13, 23:07 #8
Sv: Ikke syk (nok)? Høy anti-TPO
Tusen takk, Anisa, Blondie og dere andre som har kommet med gode betraktninger og innspill - jeg setter STOR pris på det
.
Jeg satser uansett på å finne ut nok til å få til en god omlegging av kostholdet, men OGSÅ på snarest mulig å prøve å få i gang behandling. (Jeg har oppfattet dere slik at det ikke skulle være noen tvil om at jeg har "noe" som bør få, og som for at jeg skal bli bedre/best mulig - krever, behandling med tyroksin av en eller annen type.)
Jeg fikk ikke time før 2 jan, men laben vurderer visst uansett ikke prøveresultater i julen. Så jeg legger en strategi for den timen, og gir fastlegen min en sjanse til før jeg evt. søker hjelp annet steds. Men det er vel best å vente med kostomleggingen til jeg har tatt de prøvene (kl 8), så de blir "verst mulig" og forhåpentlig nok til å overbevise om at dette ikke er et vent-og-se-case. Men hvis jeg først kommer dit, bør jeg prøve å få naturlig tyroksin med en gang, eller er det bare å glemme?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Høy anti-TPO, spontan abort. Kan jeg ha lavt stoffskifte? Lege mener ikke det...
Av Shadow i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 37Siste melding: 21-04-12, 09:57 -
Anti-depressiva virker kanskje ikke så bra?
Av sivcath i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 22-01-08, 11:28 -
Anti-depressiva virker kanskje ikke så bra?
Av sivcath i forumet DepresjonSvar: 0Siste melding: 22-01-08, 11:28 -
Hva er det som kan forårsake hypotyrerose når man ikke har anti-stoffer?
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 05-08-07, 16:36 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

Svar med sitat
Bokmerker