Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Vælger man "nemt" på Facebook - dømmer man andre mennesker til IKKE at kunne opnå bedring. Det er en kendsgerning.

Vælger man "udfordringen" udenfor Facebook - gøres livreddende viden og erfaringer tilgængelige for alle. Det er en kendsgerning.

...

Det vi taler om her er en sygdom og hvordan denne sygdom behandles af skolemedicinen.

Vi taler her om forskellen mellem liv og u-liv. Vi taler om hvordan et u-liv kan ændres til et liv.
I min leting etter svar, helt siden august, har jeg aldri fått noe google-søk-treff på noen facebooksider. Men stoffskifteforumet dukket stadig opp i mine søk, selv da jeg var usikker på hva som feilte meg. Jeg er fortsatt ikke helt sikker, men takket være dette åpne forumet har jeg fått legen min med på å kjøre en tid med prøvemedisinering. Det er FØRSTE gang legen min prøvemedisinerer noen med stoffskiftemedisin!!

Derfor har jeg også valgt å lage, og oppdatere, min egen tråd - for å muligens hjelpe andre. Og hvis det for min del viser seg at det allikevel ikke er stoffskiftesykdom (selv om jeg er ganske sikker), så er også det en erfaring og lærdom som andre kan dra nytte av håper jeg!