Viser søkeresultater 1 til 10 av 19

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Ny bruker, på vei mot lavt stoffskifte. Hva nå?

Hej tinash17
    Det lader til, at du har følt dig godt behandlet og at du har tillid til lægerne. Så må man håbe, at de fortsat vil være din tillid værdig.

Så blev jeg så i øvrigt selv startet op på 50 µ i sin tid, hvilket du mener er meget for en med antistoffer?? Jeg havde absolut ingen problemer med det, tværtimod. Jeg havde et antistof-tal på over 3500 og en tsh på 10 og ikke meget at prale af i øvrigt.

At antistofferne skulle standse helt af sig selv har jeg kun hørt om i forbindelse med 'postpartum thyroiditis', altså hvor det er opstået efter en fødsel og så går over igen. Det er der vist ikke tale om i zenoritas tilfælde?

P.s. At google Hashimotos ... jo, det kan man godt ... men man skal saftsuseme se sig godt for!! For der ligger rigtigt mange idiotforklaringer derude. Jeg ville sige, det er bedst at begynde med forummets søgefelt og så evt. søge længere ud derfra, når man har noget mere at gå ud fra. Herinde ligger der talrige oplysninger og forskningsresultater fra mange forskellige
    Tråden 'Idiotforklaringer' finder man i øvrigt her, hvis man trænger til at le eller græde https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=7936
    Sist endret av Nielsigne; 09-11-13 kl 12:16 Begrunnelse: P.s.

Lignende tråder

1. HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
    Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavt
    Svar: 3
    Siste melding: 24-03-12, 23:14
  2. Spm fra ny bruker
    Av Leona i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 04-07-08, 22:46
  3. Ny og blank bruker - syk i 6 år
    Av Berit S i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 18
    Siste melding: 05-11-07, 19:01
  4. ny bruker
    Av christina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 19-09-06, 19:33

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg