Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
Heisann

Det er lenge siden jeg har vært aktiv på forumet nå, men jeg har vært hos endokrinolog i dag og er ganske sur/oppgitt så må bare lufte noen tanker.

Grunnen til at jeg går til endokrinolog er fordi jeg ønsker Erfa på blå resept. Endokrinologen lovte å søke sist jeg var hos han- noe som ble gjort men i dag fikk jeg vite at søknaden ble avslått. Han skulle imidlertid søke igjen sa han i dag. Jeg skulle gjerne hatt litt mer kontroll på hva som bør stå i søknaden om blå resept. Mener noen her inne har skrevet noe om det en gang? Så kan jeg sende han en epost med noen "tips". Hadde vært kjempefint med tilbakemeldinger på dette!
BeritM har fået den hjælp, hun efterlyser. Fra en anden bruger på forummet, har jeg fået kopier af sådan et "sags-forløb", dvs. kopier af alle patient/læge dokumenter vedlagte sagen, fra "afslag" til "godkendelse". Jeg har fjernet alle personlige oplysninger, stednavne, datoer og stregkoder - for fuldstændig at anonymisere sagen, og derefter har jeg sendt det hele til BeritM. Jeg har dog ikke hørt fra hende siden.