Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
04-11-13, 09:33 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Takk for svar dere

Ang benskjørhet; som mange thyroid- brukere har jeg lav TSH (rundt 0 mener jeg å huske) og forholdsvis lav FT4 (nedre grense av ref. området), mens FT3 ligger over ref. området (ikke betydelig men noe). Jeg forstår deg dithen Anisa at det primært er for høy FT4 som ikke er bra i forhold til å utvikle benskjørhet, men at dette også gjelder for høy FT3 til en viss grad. Da er det vel grunn til en viss bekymring? Jeg føler meg ikke akkurat benskjør og er ikke så veldig bekymret egentlig, men det er jo greit å være klar over risikofaktorer så man kan forskanse seg til alderdommen.....
Jeg skal for øvrig ikke tilbake til endokrinologen før om 6 mnd, og skal ta prøver i forkant av det, så det vil bli en stund til jeg får svar på dette.
Gir også oppdatering etterhvert på hvordan det går med blå resept- prosjektet. Utfordringen for min del er nok at jeg ikke har prøvd kombinasjonsbehandling med syntetisk T3/T4. Jeg har kun prøvd Levaxin, men problemet mitt var bivirkninger av Levaxin- jeg gikk rundt med en konstant følelse av å ha influensa, som først slapp tak da jeg begynte på Erfra. Har prøvd å legge til Levaxin flere ganger men da kommer influensa-følelsen (særlig når jeg går over 25 mikrogram.)

Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker