Nu er der så gået 3 uger og:

Jeg vågnede her til morgen og havde det godt/bedre og var glad
- Ok, der er så lidt med venstre arm, højre ben, mine hænder og håndled og så'en, men det er så med til at holde mig på jorden

Der var en kold tyrker - af med Euthyrox og direkte på Thyroid med 60 mg om dagen i den første uge. Nu er jeg født kylling, så jeg holder øje med alt i kroppen. Og så godt synes jeg heller ikke, at jeg havde det. Jeg forsøgte mig frem med smeltning under tungen morgen og eftermiddag. Det virkede ikke rigtig, synes jeg. Jeg var træt, ked af det, bekymret over antistofferne, havde mine kendte symptomer.....

Tilbage på forummet her og læse mere - og finde lidt trøst og flere gode råd

Efter en uge øgede jeg dosis til 125 mg - og kyllingen i mig hoppede rundt og skreg "overdosering, overdosering". Jeg har taget 125 mg i 2 uger nu, og ja det går godt fremad, og nej jeg føler mig ikke overdoseret. Jeg tager 60 mg om aftenen og 60 mg om morgenen, når vækkeuret ringer første gang. Det, synes jeg, virker. Jeg tog 90 mcg Euthyrox, så jeg er stadig lidt spændt på, hvordan det kommer til at gå, om jeg får for meget.

Mit hjerte banker ikke så hårdt mere, mit mellemgulv slapper mere af, hjernen er klar (synes jeg ;-)) og så var mine poser under øjnene ikke så store i morges.

Jeg tror nu, at det er en god beslutning at skifte til Thyroid. Hvor var det godt, at I havde gjort opmærksom på, at overgangen godt kan være krævende, og at man skal bevare troen

Nu tager jeg de næste uger med på den nuværende dosis, og så føler jeg efter, hvordan det går.