Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Der kan være sporadiske variationer, hvor menses forløber enten ualmindelig tamt eller ekstra plagsomt. Derimod hvis det gentager sig et par gange eller tre, da kan man begynde at tænke sig om, siger min erfaring mig. På den anden side, 1-1½ måned tidligere end andre år, har jeg været nødt til at smide en grain Thyroid oven i, og gå så over til vinterdose allerede. Det er nok individuelt, men værd at overveje under alle omstændigheder, hvis man føler sig uforklarligt slap i denne periode.
Takk, det er alltid godt å få bekreftet det man tenker. ;)

Jeg har egentlig ventet på behov for vinterdosering, men siden den karakterristiske høstdeppingen min ikke har inntruffet ennå, så kan jeg ikke tenke meg at jeg egentlig har behov for det så langt. På den annen side så har OndeHånda (høyre hånd som ofte fryser før venstre og som har en tilbakevendende mus- og tennisarm) murret mer, så det kan vel være noe på gang likevel. Skal ha det i hodet og holde det under oppsikt neste måned iallfall. Det er jo så greit - for det blir husket når jeg har skrevet det her.