Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Kampen om dr Luneng
Threaded View
-
08-09-13, 13:38 #4
Sv: 12-timers underskriftskampanje ifm dr Luneng
Det er mulig jeg ikke forstår budskapet ditt, Anisa, men jeg synes ikke at jeg kan hjelpe meg selv. Jeg er avhengig av å betale en privat lege for å få hjelp til å skrive ut medisinen jeg vil bruke. Jeg bruker mye tid, energi og penger som jeg heller ville brukt på annen måte.
Og jeg synes de kan skade oss. Det er hans likemenn som ønsker at vi ikke skal få tilgang til medisinen vi trenger. Det er hans likemenn som jobber på lag med legemiddelindustrien, og de kan vel skade oss. Vi har hatt problem med tilgang på Thyroid-medisiner, og det er etter min mening pga. at mørkemennene jobber for industrien.
Jeg tar fremdeles høyde for at jeg ikke har satt meg godt nok inn i denne saken. Men demonstrasjonen ble gjennomført for å forhindre at Luneng mister lisensen sin. Og jeg skjønner ikke at de består av uselvstendige mind fordi de foretar seg noe for å ikke miste det de har (som kan hjelpe dem).
Jeg ser heller ikke at de har bruk for autoriteter å lene seg til.
Jeg er helle ikke enig i dette. Jeg skrev under for å støtte disse menneskene som nå mister behandlingsalternativet sitt. Det kan fort komme til å gjelde en i min egen familie.
Ha en fin dag alle sammen
Fint hvis du oppklarer det jeg eventuelt har misforstått, Anisa
Lignende tråder
-
Kampen om hypothyroide ! Hvorfor kan britene, men skandinavene kan ikke?
Av Mod i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 7Siste melding: 16-04-16, 21:35 -
Dr. Rolf Luneng
Av Elbeth i forumet Hos legenSvar: 21Siste melding: 13-09-13, 16:50 -
Kampen for troverdighet
Av Vigdis i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 3Siste melding: 04-09-10, 18:28

Svar med sitat

Bokmerker