Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
13-07-13, 08:38 #13
Sv: Tørre øyne klinikken i Oslo
En liten oppdatering: jeg har nå hatt øyepunktsplugger i tårekanalene i rundt et halvt år. Det har bedret tåredannelsen slik at jeg slipper å dryppe meg så ofte (hver andre til tredje time vanligvis, mot hver halve time tidligere. Men når jeg blir trøtt og sliten må jeg dryppe litt hyppigere). Tidligere hadde jeg opp mot åtte infeksjoner i øynene hvert år. Jeg har ikke hatt infeksjoner siden jeg startet behandling på denne klinikken. Jeg har slurvet litt med å massere talgkjertlene rundt kanten på øyenene de siste månedne, jeg skal forsøke å være litt flinkere med det, og se om det også gir gode resultater. Jeg er mye mer påpasselig med å få i meg omega 3, som er bra for øynene, jeg bruker chiafrø nesten hver dag, og spiser som vanlig en god del fisk.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Restasis mot tørre øyne, på blå resept
Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 31-07-15, 14:54 -
Restasis mot tørre øyne, på blå resept
Av Vigdis i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 6Siste melding: 18-06-15, 17:40 -
Tørre øyne
Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 62Siste melding: 13-08-14, 07:16 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41

Svar med sitat

Bokmerker