Sitat Opprinnelig skrevet av Mamma Vis post
Etter å ha lest litt rundt her, sitter jeg med et inntrykk av liten tillit til legers kunnskap om emnet. Selv har jeg frem til nå hatt relativt stor tiltro til leger jeg har vært i kontakt med. Nå vil jeg nok se mer til dem det neste året enn de siste 30 årene, og finner det en smule skremmende at dere mener det generelle kunnskapsnivået innenfor sykehusene/fastlegene er så lavt. Er det her, i dette forumet, ekspertene sitter? Jeg mener ikke å være sarkastisk, og forstår at dere har mange års erfaring. Men allikevel... Jeg føler at jeg vil kunne bli svært forvirret av så mange ulike synspunkt, og undergraving av legens anbefalinger.
Sitat Opprinnelig skrevet av Mamma Vis post
Alle disse svarene bekrefter jo egentlig poenget mitt. Alle har negative erfaringer i møte med helsevesenet. Da lurer jeg på, i all min uvitenhet, om dette er en fellesnevner for alle med sykdommen, eller om dette forumet på en måte har samlet de som er feilmedisinert eller ikke er blitt hørt? Det må vel finnes mange glahistorier der ute? Folk som er blitt "friske"/bedre av Levaxin? Som har gode erfaringer med det legen tilbyr? Men de er kanskje ikke her, eller? For oss som begynte på Levaxin denne uka, og som fremdeles syns alt dette er nytt og skremmende, er vi jo prisgitt at legen vet hva han snakker om og at han vil gjøre sitt beste. Jeg blir bare mer og mer forvirret og bekymret for den lille jenta mi...
Vi vill påpeka att det inte lyckades övertala Mamma till att ta sin dotters Hashimoto's / hypotyreos på allvar (ålder: 11 år, TSH: 150, FT4: 5,3 , Anti-TPO: 1300 och 25 mcg Levaxin). Mamma fortsätter att vandra på webben för att söka bekräftelse på att hypotyreos är inte allvarlig sjukdom och symptomen kan omöjligen vara associerade med hypotyreos, i den utsträckning som sjuka människor berättar om detta. Detta drar ett långt spår av stridigheter och konflikter i kölvattnet av Mammas avsikt att finna en slutlig bekräftelse på att hypotyreos är en trivial sjukdom. Var medveten om detta när du besöker andra hypotyreos-relaterade webbplatser. Bara så du är varnad och kommer inte att vara ledsen eller deprimerad av att läsa om detta på andre webplatser.

Detta är bara en uppdatering, men definitivt inte en inbjudan till en förnyad diskussion om att "vi är alla olika". Vid efterföljande meddelanden till stöd för att "vi är alla olika" - låsar vi tråden. Relaterat till detta forum, är ämnet redan slutfört.