Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
11-06-13, 14:13 #12
Sv: Kan jeg insistere på å bli operert?
Hei Perlemor

Det blir litt snodig for meg å høre at du går på dette kurset når du ikke engang har fått den hjelpen du skal ha til den fysiske sykdommen din.
Nei, nei, nei, ikke tenk på å operere kjertelen. Du, i likhet med meg, er ikke noen unghoppe lenger
Bruk kreftene dine til å finne riktig medisindose til stoffskiftet ditt. En operasjon krever mye av deg. Du har ingen garanti for at det blir lett å medisinere deg etterpå. Hvorfor skulle det forresten bli lettere? Da må i så fall årsaken til at du reagerte på Armour være at kjertelen er der den er. Og det er vel ikke riktig?
Et annet problem med å operere bort kjertelen er at biskjoldbruskkjertlene er forbundet fysisk med skjoldbruskkjertelen. Jeg har dessverre ikke så klokketro på norske kirurger at det er garantert at du får beholde dem. Det er en ørliten sjanse for at du kan pådra deg et ekstra problem.
Jeg er hjertens enig med deg, Nielsigne
Jeg tror du, Perlemor, gikk for raskt frem. Nå vet ikke jeg hvor lenge kroppen din har gått uten nok hormoner, men den trenger tid til å omstille seg og nyte godt av Armouren. Ta tiden til hjelp. Binyrene må også få tid til å henge med på medisineringen.
Jeg håper du finner ut av dette, Perlemor
Og jeg håper du gir Armouren en ny sjanse. Naturlige hormoner er etter min mening det eneste saliggjørende for lavt stoffskifte.
Ha en fin dag alle sammen
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto og selen
Av paxx i forumet SelenSvar: 0Siste melding: 11-10-10, 16:34 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Sykdom forandrer på alt..
Av Thomas W H i forumet DagbokerSvar: 24Siste melding: 16-01-09, 00:18

Svar med sitat

Bokmerker