Sitat Opprinnelig skrevet av Karatekid Vis post
Hei Anisa, takk for svar. Tenker du at jeg trenger mer jod? Jeg har tatt 3 døgnurinprøver og jod er faktisk noe som har økt, uten at jeg har tatt tilskudd. Første gang var den på 1,9, september 2011. Jeg har i denne perioden forsøkt å ta til meg en del råd på veien, og har bl.a kuttet rapsolja. Når det gjelder jern, så har jeg i perioder tatt 2 aminojern, uten at det hjelper, så her er det nok noe jeg må prøve å komme til bunns i. Regne detektivarbeidet dette.....
Det med rapsolien og stigningen i jod, er jeg meget happy for, at du fortæller! Dette en meget vigtig observation! Tænk bare, jod stiger af sig selv hele tre gange!!

Om jeg tenker at du trenger mer jod? Lidt gør jeg, men det er noget du selv må vurdere. Det er ikke sikkert at jeg er så objektiv for tiden, fordi jer er pt tungt påvirket af det jeg aktuelt hører og læser om flere der har fundet deres missing link i... jodmangel. Efter mange år med sygdom, hvor "intet hjalp". Og jeg nærmest ser jodmangel alle vegne. Jeg kan bare sige til dig, at du har i forvejen selv bedrevet en masse, du har åbent sind og du har en god læge. Det er en vinderkombination, og jeg tror at den dag du selv er nået langt i søgen efter denne brik som mangler, og ikke finder den, da kommer du nok selv til at tænke på at afprøve det som du endnu ikke har testet. Og jeg vil vente spændt på at høre om det.