Hej Helle

Jeg læste om din bog i går i BTs pulstillæg om stofskifte der kan købes online - tænkte godt nok om du måske havde været/var bruger på Sonjas Stoffskifteforum. :-) Jeg synes det var rigtigt fint i Aftenshowet ... jeg forstår virkelig hvad du mener med, at glemsomheden og træthed er et kæmpe handicap, det handler jo ikke kun om vægt, men om sundhed og generelt velbefindende. Jeg synes også du fik sagt det fint, at man skal være obs og sætte sig grundigt ind i sygdommen for at få den rette behandling. Jeg vil købe bogen - om ikke andet for så med ord der er til at forstå at kunne forklare venner og familie hvordan det har været at være mig med depressioner og psykiatrisk behandling i ungdomsårene, dovenskab og ladhed, glemsomhed og fedme og semi-spiseforstyrrelser (resultatet af ikke at turde spise, samt ikke at ville spise sammen med andre, som tænkte at hende den fede skulle springe over). Ikke at jeg er dig, men jeg tror at symptomerne samt din kamp for at finde en behandling der virker må være en øjenåbner for pårørende ... det håber jeg i hvert fald. For jeg har tænkt mig at sende den på rundtur hvis den er god, så det har den bare at være!! :-)

184,35 kr på SAXO lige nu: http://www.saxo.com/dk/faa-livet-til..._9788799483525

Og så håber jeg at vi ser mere til dig i medierne, samt at opmærksomheden for problematikken omkring den manglefulde behandling bliver større.

Godnat :-)