Sitat Opprinnelig skrevet av Mamma Vis post
Ja, det er litt dette jeg opplever at er gjengs oppfatning i forumet, og det gjør meg jo skremt. Som sagt har jeg ikke hatt noen særlig negative opplevelser, og det gjør meg kanskje naiv. Jeg syns det er oppriktig trist...og oppsiktsvekkende, at dette er det man sitter igjen med etter flere år i møte med leger. Ingen her altså, som føler de blir tatt på alvor og er blitt hørt? Dèt er jo eventuelt en avissak! Vi bruker forresten xxxxxx sentralsykehus. Er det noen som har erfaring med dem? Så langt handler det om ett besøk og tre telefoner for meg, så jeg kan knapt nok kalles nybegynner engang. De har tatt alle mine spørsmål på en super måte - så langt.
Jeg var også på Sykehuset i xxxxxx........ Krysser fingrene for at du får bedre behandling enn jeg fikk.....
Jeg er superglad for dette forumet, for all hjelp og gode råd jeg har fått her. Og for at jeg fant ut her at det ikke er min skyld at jeg er syk......her har jeg fått hjelp til finne en annen lege, som gav meg medisiner. Hadde det ikke vært for forumet her så hadde jeg nok ligget på sofaen ennå